TORSDAG



dagen ska spenderas i sängen framför desperate housewives i väntan på att jullan slutar jobbet vid sex. då ska vi bli som barn igen, och busa! imorgon är det nyårsafton. vågar man hoppas på att något spännande ska hända? man firar trots allt in ett år med nya äventyr. jag är sugen på att göra en sammanfattning av mitt år, i form av bild och text. men insåg sen att de första 8 månaderna av detta års bilder försvann när min data kraschade i slutet av augusti. så det blir inget av det inte. fan vad jag grät den dagen! minnerna finns självklart kvar i huvudet, men jag älskar att ha bilder som minnen. nu kom jag på vad jag ska göra istället för att titta på film. ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0