TISDAG


sista skoldagen idag.
sjukt skönt. vi hade modevisning. jag sminkade johanna och lovisa fixade hennes hår. så fort johanna hittat sladden ska jag visa er. temat var nyår, jag körde på sotade ögon, glitter och pärlor. rätt tufft faktiskt. sen slutade vi. svinkallt ute. frös typ ihjäl, mina händer tar verkligen stryk av kylan. köpte en julklapp idag också. snart klar. sen tog jag tåget till katrineholm där sofia hämtade upp mig, vi åkte till henne och pratade om allt mellan himmel och jord. det var skönt och umgås med henne som vanligt igen. hon är trots allt en av mina vänner som ligger närmast hjärtat.
nu har jag äntligen lov, som jag längtat. dock har jag lite skolarbete kvar att göra klart. imorgon ska jag iaf fira in lovet med att skaka rumpa på harrys. och på dagen julhandla med syster i örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0