NYÅR



idag har det inte hänt så mycket. jag har legat i badet och tittat på film, med tända ljus. har även varit ute på en lång promenad med min hund också. det var skönt att röra lite på sig!
nyår har börjat planerats. vi vet vad vi ska vara. nu ska maten planeras och efterrätt är ju ett måste på nyår! så det måste också planeras. jag är sugen på chokladpudding, och ska bara se så dom andra med på det! jag har skrivit en liten inköpslista till nyår som ska inhandlas imorgon. Sen ska jag även till örebro på dagen, ska hitta ett par skinn/lack leggings, ett par vanliga leggings, och sen leta efter en svart blus. kanske hittar lite mer fynd. tredje staden jag går på mellandagsrean i. sen på kvällen skjutsar mamma in mig till fia. blir väl lite mer planering då, och lite myshäng!



puss / sbr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0