NYÅR



idag är det nyårsafton, det är helt sjukt. jag kan inte fatta att ett helt jävla år har gått så fort. känns som det var igår som jag firade in tvåtusentio. men nej, det är helt år sedan. känns som åren bara går fortare och fortare, helt plösligt så är det bara en månad kvar tills jag fyller 19 år. känns som det inte var länge sen jag var 13 år och smygtog alkohol i mammas och pappas barskåp, (det är väl något vi alla gjort). nästa år, alltså från och med imorgon så ska jag fullfölja alla mina nyårslöften. jag är taggad och vet att jag kan om jag bara vill. självklart har jag några hemliga löften som jag inte tänker dela med någon. ikväll ska nyår firas in, idag är jag mer taggad. i år har jag faktiskt inte köpt något att ha på mig på nyår. första gången jag slipper stressa över det! fast därimot så ska jag ha på mig något nytt, men köpte det inte speciellt för nyår. anyway, ska åka in till stan om en timme och förstöra romeo och lovisas mysiga eftermiddag tillsammans. he-he. sen vid sex ska jag vi till sofia, och först äta, sen festa hela kvällen, natten och morgonen? brukar ju spåra rätt bra på nyår! (det är okej att fucka ur ibland)


/ sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0