MÅNDAG

idag är jag chokad över mig själv.
missade tåget imorse, tåget efter var inställd så fick åka en timma senre.
men jag var inte ens sur, inte ens lite irriterad.
jag vet inte varför. gick rätt fort, satt först och pluggade och sen kom
dennis, och då satt jag och pratade med honom.
kom försent till historian, men jag gick dit iallafall.

nu ikväll ska jag plugga! hann inte riktigt klart igår.
känns som jag fått lite ny energi nu.
och jag måste verkligen sätta skolan i första hand nu!


jag är på bra humör idag! överdrivet.



Fick bilderna från ansiktsmålningarna jag gjort idag!


kolla vad söt cecilia blev när jag målade en fladdermus i hennes face!


haha, och kolla vad söt medina blev som tiger:





kisses.

Kommentarer
Postat av: susy

jaaa superskön var den, köpte en i fredags :)

2010-12-07 @ 08:07:26
URL: http://susys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0