FRE-FRE-FREDAG

jag har sagt det förr.
fredag idag. fint. väldigt fint.
behöver helg, behöver en paus från skolan. tänker inte röra skolarbete i helgen. jag och cecilia tänker istället slå till med en stor förfest här i våran lägenhet med en massa tjejer i morgon, och sedan ska vi ut och svänga på höfterna på Hugo. Lär bli alla tiders!
Jag sitter inte så mycket vid internet längre, för jag har inget eget internet ännu. eller jo, men det ligger i vingåker för det kom i måndags.
vad har hänt annars då?
jag har färgat håret, är typ blond? alla tycker det är jätte fint, men jag själv är osäker, så ska slänga in bruna slingor på lovet. annars snor skolan mycket av min tid, och sen har jag varit en hel del på stan denna vecka också. hängt med vänner, storstädat lägenheten och chillat.
en annan kul sak, många som inte känner mig tror jag har löshår. jag har inte det(!!!) men har funderat på att skaffa, inte för längdens skulle utan vill ha tjockare hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0