Fixar lite.

nu har jag beställt en ny grundhandling till körkortet, lyckades på någotvis tappa bort den andra. så kör fortfarande på mitt papper som jag fick vid uppkörningen. Denna vecka har jag även köpt dom två första julklapparna, till mina systrar. Så nu är det bara mamma och pappa kvar. Sen har jag precis beställt en ny storlek på skorna jag fick hem igår. Så i veckan får jag hem ett par 37:or istället. Det är så jobbigt när man måste göra masas byten. vill ha skorna på mig nu!

Fick också mamma att gråta idag när hon läste mitt inlägg här under. Känner att det varit en känslig morgon idag. Men man kan aldrig berätta för mycket för människor vad dom betyder för en.


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej sötis! byxorna är ifrån bikbok och kostade 299kr om jag minns rätt. jag älskar dom också, puss påre!

2010-12-11 @ 15:31:58
URL: http://hannalicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0