fitt.hår.rent.ut.sagt

jag får ärligt panik på mitt hår.
det är ful färg som fan, det är slitet och det hänger bara och är allmänt tråkigt.
what to do?
jag vet inte ens vad jag vill ha för färg.
vill inte ha super mörkt som jag hade för ett år sen iaf.


update; sprang precis och köpte hårfärg, blond slingfärg fick det bli.
jag hoppas, hoppas det blir bra nu.
blir det för blondt (vill ju inte vara blond) tänkte jag köpa en ljus brun färg och göra lite slingor.
sen ska jag börja använda min inpackning som bara står och skräpar
men dom ändå är bra. så vafan. måste få ordning på kaluffset.




Kommentarer
Postat av: Matilda

ååh har preics samma problem!! så jäkla jobbigt

2010-12-16 @ 22:22:59
URL: http://matildadao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0