:)

ikväll ska jag bara umgås med mig själv och ta det allmänt lungt.
jag skulle egenltigen umgåtts med mina tjejer hemma hos sofia.
vilket hade varit hur trevligt som helst, speciellt eftersom jag inte träffat
sofia ordentligt sen vi var i Kos. känns trist.
men jag kände att jag inte riktigt hann. mina föräldrar skulle skjutsas
till fester på varsitt håll, min hund behövde någon som gick ut med han,
mat i magen, hämta ut skorna och så. men också kände jag att jag varit
sur och grinig hela dagen, vet inte varför. så kanske lika bra att inte umgås
med folk och ta det ut över dom. plus att jag umgås med människor hela tiden,
från då jag går upp till jag går och lägger mig. så kände att jag behöver en kväll
för mig själv. vila upp mig och bara tänka på mig själv.
så jag lider inte av att sitta hemma en fredag, som vissa kan få panik över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0