dan före doppardan

dagen före doppardagen. idag har jag mycket att göra.
ska dona och fixa hela dagen, sen avsluta kvällen tillsammans med min familj, vi ska äta kalkon och senare ikväll titta på uppersittarkvällen och klä julgranen (tradition). kallt som fan ute, håller mig inne idag!

juste. agerade ju fyllechaffis igår. det är så kul när man själv är nykter. johanna slängde ur sig två saker igår som var as roliga. ni kommer säkert inte tycka det var kul för att ni inte var med.
Johanna skulle ringa, så hon säger; håll min cola (och så skickar hon fram ett paket juice) HAHA. vafan?
Jag frågade också johanna om hon hade haft kul.
Jag; din första krogrunda i katrineholm, vare nice eller?
Johanna; nej, det var skit tråkigt.
Sofie; men du sa ju nyss att du inte hade kul?
Johanna; Ja men det var kuul, men inte sådär jätte kul.

HAHA, sen förlorade hon sitt lokalsinne också. ja, kul!

NU måste jag ta tag i denna dag!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaha, jag som alltid har så bra lokalsinne!

2010-12-23 @ 12:12:15
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0