Dag 3, Mina föräldrar.

Mina föräldrar

Det är dem som funnits där sen dag ett. och hur tacksam är man inte till dom människorna som satt en till jorden? Jag älskar mina föräldrar hur mycket som helst. Dom ger mig kärlek och ett tryggt hem att komma hem till. Dom är underbara på sina speceilla vis och det är det jag gillar med dom. Men mer OM dom. Dom är fortfarande gifta och bor ihop.

Mamma, Hon är 50 år fyllda nu på måndag. Hon är glad för det mesta, när inget går dåligt för henne. Och hon pratar konstant, hela tiden. Men hon verkligen förändrats under åren och blivit en väldigt öppen person. Hon finns alltid där och är hur bra som helst. Hon jobbar heltid som undersköterska (inget drömjobb, men hon får ju betalt, och det är ju huvudsaken) Själv tycker jag hon är värd ett bättre jobb. det tror jag även hon själv tycker.

Pappa, Han fyllde 50 år för en månad sen. Han är hur rar som helst, min pappa. Han får väldigt lätt dåligt samvete, och jag tycker lite synd om han då. Samtidigt är det en otroligt fin egenskap han har. Han tänker på andra människor och behandlar dom väl. Han har en otrolig humor, och man skrattar verkligen åt honom. han är också glad för det mesta, men går det dåligt, oj då blir han inte glad. Men han ändrar snabbt humör. Han jobbar i högsjö som nålare. Jag tror han trivs rätt bra med sina arbetskompisar. Han finns också alltid där och är hur bra som helst.

Jag älskar mina föräldrar, det finns det ingen som kan ändra på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0