Dag 2, Min bästa vän.

eftersom jag inte har något annat för mig, tänkte jag köra en till idag.

Min bästa vän.

Jag har många underbara och bra vänner i mitt liv som betyder hur mycket som helst för mig. Som jag delat många skratt med och haft otroliga stunder med. jag är så otroligt lycklig att jag har dom i mitt liv, och dom har gjort mig till den jag är idag. Men för mig finns det bara en person som verkligen är ens bästa vän. även fast det finns andra vänner som är en otroligt nära hjärtat och som man verkligen älskar och litar på. En bästa vän för mig, är en vän som finns i alla lägen, dag som natt. Som du inte hela tiden måste bevisa att ni bästavänner, man behöver inte umgås jämt och fastän man bråkar så vet man alltid vart man har varandra.

Lovisa. Det finns ingen tvekan i världen om varför hon är min bästa vän, hon är precis som jag men i ett snyggare omslag. Hon är min andra halva. Hon är den person som jag ringer först, när jag är ledsen eller när något roligt hänt. Hon är den person som alltid får mig glad, och som jag jämt har så jävla kul med. Jag vet att hon ställer upp för mig, alltid. Jag har så otroligt roliga och bra minnen med henne. Den är tjejen är så jävla speciell för mig. Vi har upplevt så mycket tillsammans. jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne.. Oj, vad jag skrattat med dig, och för att inte säga åt dig. du är så bra på alla sätt, det vill jag att du ska veta. Fortsätt alltid vara den du är i alla lägen. jag hyser ingen tvekan om att detta är vänskap för livet.





Det är så många som jag skulle vilja berätta för hur mycket jag tycker om dom.
men ni vet precis vilka ni är, och ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0