Dag 1, Presentation av mig själv.

jag ska börja med att presentera mig själv.

Sofie Bredell Rudin är mitt namn. dubbel efternamn eftersom mina föräldrar ville behålla sina efternamn trots att dom är gifta. Jag är 18 år, den åldern man verkligen längtat efter. Jag bor i Norrköping i veckorna och Vingåker på helgerna. Stannar självklart i Norrköping vissa helger. men tycker det är skönt att komma hem ibland, tryggheten finns ju endå i Vingåker, bland mina vänner jag har här och min familj såklart. Pluggar i Norrköping, till stylist. men vet inte om det är min framtida dröm, men tycker det är otroligt roligt det vi håller på med och min klass är underbar på många sätt. Jag är fortfarande i det stadiet där jag testar mig fram, någon gång kanske man kommer på vad man vill bli, och då tänker jag kämpa för det.

Jag är en typisk sommar tjej, jag älskar sommaren och allt den har att erbjuda. På vintern lever jag knappt. Går runt i förkalla skor och fryser satan om fötterna i hopp om varmare grader.

Hur jag är som person? jag är en snäll tjej, men har fått höra att jag kan uppfattas som dryg? jag vet inte alls vad det kommer ifrån, för alla som är i min närhet vet att jag absolut inte är dryg. jag är därimot väldigt envis och har jag bestämt mig för något, då är det så. punkt slut. väldigt dålig egenskap i vissa fall, men alla måste ha det också. Jag är en jävel på att ångra saker jag har gjort, men efter några dagar har jag berabetat det jag gjort och insett att man lär  sig något av sina misstag, och dom misstag jag har gjort har lett mig till den jag är idag.

Efter jag tagit studenten (som jag sjuktit fram ett år) vill jag resa. Se nya miljöer, nya delar av världen. jag vägrar att fastna här, jag vill uppleva saker i mitt liv. Men sen när jag upplevt allt och känner mig klar med mitt ungdomsliv så vill jag skaffa man, gifta mig och få barn. Vill bilda familj. När jag ligger på dödsbädden vill jag se tillbaka på mitt liv och veta att jag uppnått något. jag vill vara nöjd över den jag varit.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0