tisdag

nu sitter jag i skolan, snart börjar min favoritlektion. ja, absoluta favorit. engelska. undra vad vi får göra. Iallafall hade jag sovmorgon som vanligt till klockan 13:50. så jag passade på att träffa sofia och även sitta på en kort genomgång med min gamla klass. jag saknar det inte faktiskt. jag saknar bara sofia massa, resten kan vara. eller britt-marie som var den bästa läraren. men nu går jag på plusgymnasiet och är en äkta plusare. haha.
 
 
 
nu ska jag titta på riverside och vänta på lektionen börjar. jag orkar lixom inte vara social. ingen orkar just nu, vi är datanördar..

Kommentarer
Postat av: johanna

Nu blev jag ledsen, ja som trodde du saknade mig lite iallafall!

2009-10-21 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0