fan, jag HATAR vimmelbilder.

urshurshursh, är allt jag kan säga. fan vad jag hatar vimmelbilder. jag tror nog flera än jag håller med. jag lyckades vara med på en jävla massa bilder, men lyckades vara ful på varendra. och då menar jag verkligen ful. jag blev så ful på bilderna att jag får ont i magen, det bästa av allt är ju att man inte kan anmäla bilderna och att alla kommer att se dom. jippi. ursh! och en bild kommer jag inte ens ihåg, för där står  jag och julia med några människor jag aldrig sett förut? det måste varit på dansgolvet lite snabbt? för jag pratade aldrig med dom? men endå så är jag med på samma bild? jag blev skit förvånad, aldrig sett folket förut (?) ursh, jag ser förjävlig ut. jag vill aldrig mer gå in på dom bilderna och titta.


NEJ, jag överdriver faktist inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0