engelska = skitämne.

fan, jag blir galen! det är helt sjukt hur dålig jag är på engelska. sitter här med tre rest uppgifter som MÅSTE in på tisdag, annars blir min lärare inte glad. och jag måste göra alla tre uppgifter bra, annars så får jag IG i engelska och det är inte så kul. men hur många gånger jag än läser texten så uppfattar jag den inte. det ska bli skönt att få byta engelska lärare sen, för jag tror aldrig jag haft så svårt för engelska som jag har när jag har han som lärare. han är verkligen inte bra. det tycker nog ingen, till och med när folk har MVG i engelska förstår dom inte hans uppgifter. snälla? någon som vill hjälpa mig?

föresten så skulle jag vilja ta bort min tandställning, jag blir galen på alla jävla sår i munnen. det gör så jävla ont att jag skulle kunna börja gråta. ärligt alltså. såren är så jävla stora och så fort jag öppnar munnen så skär tandställningen dom ännu mer. åh! jag hatar tandställning!

Kommentarer
Postat av: Ivana M

sv: hahaha ja, den blev stukad. så det var inte så konstigt att jag inte kunde följa med ut xD jävligt synd dock. Ska aldrig mer ha mina grejer på övervåningen!

2009-05-04 @ 11:55:39
URL: http://ivanam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0