det här är mitt liv, jag lever min dröm.

idag gick vi upp tidigt för att åka till birsta och shoppa lite. vi hittade inget i klädesväg. men därimot en grill till kvällen och linda köpte fia med knuff med shotar. sen tog vi bussen hem. jag testade med sms biljetter eftersom jag inte hade pengar i plåånkan utan på mobilen. skit smidigt ju. eftersom man ofta tänkt att fan jag har inte pengar på mig, men har på mobilen. och det funkade ju as bra då ju.

men ikväll då, det börjar med grillning. för min del blir det potatis sallad och korv, låter gott i mitt huvud. och sen kommer det lite folk och vi ska dricka lite och leka lite roliga alkohol lekar.  vi ska sitta ute i solen. det kommer bli mysigt och säkert väldgt trevligt.

nu ska jag byta om och fixa mig lite, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0