det går bra nu!

idag så var det en kort dag i skolan, vi skulle bara redovisa projektet och sen göra en utvärdering. Själv så tycker jag att redovisningen gick bra, försökte att tala långsamt och högt. högt är inget problem alls, långsamt är lite värre. men dom tyckte jag inte prata fort, det är ju kanon! (y slutade halv ett, så hann med tio i ett bussen hem. pluggade matte, gjorde klart hela statestik kapitelet, yej. nu är hela matteboken avklarad, så nu har jag bara massa VG uppgifter att träna på inför nationella. sen så somnade jag bums i soffan och vaknade inte förens tre timmar efteråt, bra sofie, verkligen! då kom pappa med pizza det var gott. efter pizzan satte jag mig vid datan först gjorde jag en power point som jag skulle lämna in på datakunskapen, den blev snygg enligt mig och handlade om stockholm. Sen så gjorde jag klart min hälsodagbok och skickade in, lite sent men bättre sent än aldrig som han brukar säga. Sen så gjorde jag klart sista uppgiften i Engelskan som ska in imorgon för att få bort mitt IG. så idag har det gått bra för mig, jag har gjort en lista på allt jag har kvar att göra, och den är inte stor nu. så snart är det sommarlov, woho! massa hjärtan på det. känns som veckan kommer att gå fort, och det tackar jag för. ska försöka att göra mitt bästa i skolan nu så att mina G+ ändras till VG.


nu väntar jag på att johanna ska komma hem, så vi kan ta en fetlång promenad så pizzan försvinner, hihi.

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: Varför garvar du åt det? :P jag blir mätt på det + att det är nyttigt, innehåller knappt några kalorier. OCh jag har ju sett att det funkar ;p

2009-05-04 @ 21:08:46
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0