6 maj

idag är det onsdag, och vad har jag gjort idag? fick tillbaka mitt prov i projekt och företagande 27/32 poäng, Vg. skit nöjd, jag som tyckte det gick ja bajs rent ut sagt. men tydligen gick det skit bra. sen på bussen hem så tror jag nog hela bussen fick sig ett gott skratt. busschaffisen var rent ut sagt cp, orkar inte skriva hela historien. Men kortfattat; han stannade inte när han skulle, han stod 10 minuter och tjaffsade emot och envisades, han var sur och, han skrek så hela bussen blev döv. han hade väl en riktigt dålig dag kan man säga. bäst var nog när hussein skrek något med: är du döv eller? KÖR! han bara skrek: JA, JAG HÖR DÅLIGT SKRIK HÖÖÖÖGRE! dålig dag vare ja och mycket skratt. sen åkte jag iallafall hem till julia. det var trevlans, mycket prat och mycket skratt som vanligt. nu sitter jag här, time to sleep snart.

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahahahah , fyfan säger jag bara! jävla damp gubbe! ;)

2009-05-08 @ 12:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0