5 maj

somnade sent igår, vilket resulterar i att jag är sjukligt trött. somnade ett enstaka gånger på bussen hem. ville inte kliva av som vanligt, älskar att åka buss. längtar till mamma kommer hem om tio minuter och lagar inget annat än precis det jag är sugen på; spagetti och köttfärsås. mumma. senare står julia och johanna på schemat. och gymmet, om jag orkar. blev helt slutkörd på gympan så det kanske räcker för idag (?) det väntar att se.

och alla som försöker skicka sms till mig, jag har fortfarande inga pengar och kan inte svara. laddar på den 27 maj, alltså om prick tre veckor. höhö, snål jaa. men ni får gärna skicka ett eller annat sms, utan frågor dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0