31 maj

dagen har spenderats ute med johanna och elin. super skönt väder, jag trivs verkligen. jag har bränt mig lite i ansiktet är alldeles röd på kinderna, men det  är ju sött. jag har även grillat med la family och det var super gott. snart dags för lite morsdag fika, tårta sitter ju aldrig fel.
ikväll har jag lite saker som står på schemat:
* plocka undan alla kläder på mitt rum och städa.
* plugga och plugga.
* färga håret två gånger.
* fika
* ta en promenad eller åka ner till gymmet, vädret gör så att jag tror det blir en promenad om jag hinner.
* kanske övningsköra?

men nu, fika. vi hörs sötnosar.


ni kanske förstår varför jag älskar sommaren?


bild på mig och lovisa tagen i fredags (y



och nu är det slut på det roliga, imorgon börjar sista veckan av kämpa. sen äre chill chill chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0