31 maj

jag har ett litet problem och det är att alltid när det blir fint väder ute så slänger jag av mig kläderna (inte allt) och lägger mig i en solstol och spenderar dagen där. detta resulterar alltid i att jag blir bränd. sjukt bränd för den delen. jag är helt röd i ansikte och axlar. benen också. så jag sitter här och svettas för gud vad det bränner och är varmt. helt galet. jag måste sova med fönstret öppet inatt, hoppas jag inte får besök i natt då. haha. nu ska jag och min röda kropp gå och lägga sig och hoppas att jag kan åka på mitt tågkort imorgon. för annars åker jag ner till tåget i onödan och då blir jag minst sagt arg.

imorgon ska jag inviga mina shorts, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0