30 maj

läsar antalet sjunker drastiskt när jag inte uppdaterar så mycket märker jag.

men ska väl uppdatera lite. gårdagen började med en kort dag i skolan, en lektion då vi hade prov som gick skit bra. sen åkte jag hem, träffade arvid på bussen så vi åkte ner till vingåker city för att ta en glass. jag testade en ny faktist; mayan mystican eller vad den heter (?) jätte mumsig faktiskt. sen gick vi till våran gamla skola och kollade läget lite. sen drog jag hem och duschade för att sedan åka vidare till marieberg. där köpte jag en tröja från gina tricot, lägger in bild under inlägget. skulle köpt en klänning som jag kan ha när vi ska följa med studenterna till stadsparken den 13:onde. men hittade ingen så får leta vidare helt enkelt.  senare åkte vi hem och då åkte jag och johanna till elin och började fixa oss. sen drog vi på fest. det blev en väldigt rolig kväll. bortsett från lite saker. men det var trevligt folk där iallafall. kom hem runt två och slocknade i sängen på dirr. vaknade runt åtta imorse och åt frukost och så, sen gick vi och la oss igen. johanna sov här alltså. sen har dagen spenderats mesta dels i sängen sovandes eller ute i solen sovandes.

kvällen ska spenderas på elins altan med massa gott, och prat såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0