24 maj

jag vill börja mitt inlägg med att skriva att det är 19 dagar kvar tills vi slutar skolan, wohej.

idag är det söndag, vilket gör att denna lång helg som började i torsdag börjar leda till sitt slut. vilket är trist och jobbigt, eftersom jag inte orkar gå i skolan. får väl trösta mig själv med att säga att det bara är 19 dagar kvar. och destu mindre kämpiga dagar eftersom betygen snart sätts.
helgen bjöd på festligeheter både i fredags och lördags. orkar inte gå in och skriva något detaljerat ska snart sova så att. men i lördags så var vi här iallafall, vi var 15 st kanske (?) bara tjejer, lindas och mina vänner. (förutom att fyra killar av bellas kompisar kom) vi grillade, körde lite öl brännboll, körde jag har aldrig, dansade, skrattade och pratade. men det blev även lite slagsmål. där dregget blev slagen och for omkull i köket och sedan utjagad jag vet inte hur långt bort från där vi bodde. men det var rätt åt han. han var dum i huvudet och behövde ha en smäll. sedan började han slå på en annan (?) jag vet inte vad han höll på med om jag ska vara ärlig. han vill man inte se här igen iallafall. men bortser man från han, så var det en trevlig kväll som borde göras om. vaknade imorse och mådde betydligt mycket bättre än dagen innan. fredags natten var hemsk, sov så jävla dåligt och mådde så jävla dålig när jag vaknade som om jag var riktigt bakfull fast jag knappt drukigt något kvällen innan. Eftersom jag gick ut nykter då. Men imorse när jag hade druktigt dagen innan mådde jag skit bra. helt underbart och vakna.

idag har jag pluggat som, ja oj där tänkte jag svära, men iallafall. massa. tre timmar i streck. skickade iväg tre svenska uppgifter, great. filmanalysen var jobbigast, pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0