20 maj

planerna ikväll blev alltså att träffa johanna, eftersom jag igentligen skulle varit med julia. men henne syster kom hem efter ett halvårs resa, så lät jag henne umgås med sin syster. så jag träffade johanna istället. vi gick en promenad genom staden och sen satt vi bara och prata med strunt. mysig och trevlig kväll. åkte tåg hem, hatar att åka ensam när det är mörkt ute. och seruitas (stavning?) slängde ut mig från väntsalen eftersom dom skulle stänga. tack för den. så jag stod ute i kylen en kvart och frös. haha. men jag fick ju iallafall skjus dit ner av en snäll och trött marie. nu är det nog dags att sova, har inte sovit någe vidare dom senaste dagarna. så imorgon ska jag sova ut, så mina vänner. jag kommer att stänga av ljudet/vibratiorn och inte vara kontaktbar förens efter tolv imorgon. visst ring och skicka hur mycket ni vill. men svaren kommer efter tolv.

aja, sova i min mysiga säng ska jag göra nu. fast där inne stinker det rök som fan. tack för den syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0