19 maj

yes, underbart pigg efter dom 3-4 timmarna jag sov inatt. fyfan, har aldrig känt mig så trött som jag var när jag vaknade imorse och tvingades upp. somnade inte förens tre igår, eftersom jag kom hem klockan tolv, var jätte hungrig och var tvungen att äta. vilket gjorde att jag inte hamnade i sängen förens klockan ett, och inte kunde somna förens runt tre. och nu på morgonen är det nationella och jag måste därför till skolan, trött och sliten. sover aldrig bra på morgonen när jag vet att jag verkligen inte får försova mig, då sover jag så himla oroligt, vaknar och somnar om hela tiden. vill bara att klockan ska vara kvart över tre så jag får åka hem. och då följer förhoppningsvis sofia med hem, trevlans.

aja, snart går bussen till skolan. hörs senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0