13 maj

hemma från skolan nu, anteckna det i era söta små ansiktsböcker.
nationella imorse gick, om jag har rätt, jätte bra. och om jag har fel skit dåligt. men det kändes som det nog ska bli godkänt. sen var det fetaste rasten och jag skulle ner på stan och köpa brunkräm, men det glömde jag (?) ursh, jag blir så snål när jag ska köpa brunkräm när jag behöver mina pengar till sundsvall. då undrar ni säkert varför jag ska använda brunkräm (?) det undrar jag med. men jag gillar det. så jag får väl sluta att gå in i det sista och köpa. ni vet när locket är öppet och ni lirkar med en tops för att få ut det absolut sista. nej, imorgon blir det en tripp på city i sundsvall. inhandling av brunkräm. finns det smink på kappahl? nej? fan, jag har 25 % rabatt där ju. aja, intressent fakta. anteckna som sagt var. iallafall hemma från skolan är jag, och det är så skönt när ens vänner skaffar pojkvänner med körkort, så jag fick skjus hem av pontus. för att han och sofia skulle till ja ni kan ju gissa. fan, när jag skaffar pojkvän måste han lätt ha körkort. (a) haha. lite ironi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha körkort är fina grejer ;)

2009-05-14 @ 08:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0