16 Mars, 20:24

var på vidåker idag, min tidigare skola.
när vi gick in i skolan möttes vi av ett otroligt skrik.
blev fan livrädd. men det visade sig vara alla elever
som skrek som stuckna grisar eller något. dom skrek
iallafall nonstop så länge vi var där inne.
och dom hade gjort om massor, var fan skåp överallt.
trångt som fan var det! jag fick fan panik.
det var människor exakt överallt, och där det inte var människor
var det skåp. och alla var galna? det var fan kaos.
fattar inte att människor klarar av att gå där? alla borde fan
ha huvudvärk när dom går hem.
just då förstod jag inte varför jag saknade skolan.
men sen insåg jag att skolan inte var så när vi gick där.
den blev tydligen kaos när vi slutade? vi styrde väl upp det hela.
ja, mötte min gamla lärare i matte och no som jag hade i tre
år, men hon kände inte igen oss? blev lite chokad då jag inte
tycker att jag förändrats ett dugg? men mötte en annan lärare
som jag knappt hade, som var helt övertrevlig. haha.
iallafall, första gången jag varit där sen jag slutade.
och jag har nog insett jag saknar det inte. bara människorna.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 12:59:13
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0