02 Mars, 20:20

johanna klagar på dålig uppdatering, jag vet inte det ja.

men helgen har varit jätte bra. började med party som jag skrev i tidigare inlägg.
vilken blev en helt lyckad kväll, bortsett från lite. men annars hade jag hur roligt som helst
faktist. började med lite tjejfest och senare droppade det in lite killar.
dansade, skrattade och hade grymt kul. slutade hemma hos johanna med lite people,
som sedan drog vid halvfyra om jag inte minns helt fel (?)
sedan så vare bara pang i säng, somnade på stört faktist. och sen vaknade upp runt
halv elva på lördagen tror jag. och senare på dagen drog vi ner på stan en stund och
åt på mcd och hämtade lite grejer hos lina. senare kom även frida, mathilda och elin
ner på stan och så. tog bussen hem klockan tio i sex. dissade fest på kvällen.


      

sen så på lördagen när jag kommit hem tittade jag på medlodifestivalen med mina päron
och som vanligt sög det riktigt hårt. men jag hade endå inget annat för mig. och kom sedan
i säng klockan halv elva, somnade på stört.
på söndagen kom lovisa och dom och hämtade mig och då blev det en tripp till eskilstuna,
tuna park. var där till klockan tre, kom hem med lite smått och gott. riktigt nöjd faktist.
bilder kommer under inlägget.
senare kom jag hem och då kom julia över, och det blev mycket prat och skratt som vanligt.
med henne har man ju aldrig tråkigt direkt. slutade med gymmet på kvällen med lovisa.



  

cardigan, hm 298 :-
svarta leggings, gina tricot 99 :-
jeans leggings, 199 :-
guld örhängen, gina tricot 49 :-
ballerina, din sko 99 :-
randig tröja, axelssons 199 :-
randig t-shirt, 129 :-


idag så har jag faktist varit på bibloteket i vingåker, woho. hur länge sen var inte det?
jag lånade iallafall en bok som jag kan läsa på svenskan och sedan göra en uppgift på,
ska in denna vecka. så jag är lite sent ute, men vad gör det om hundra år. inget gissar jag på.
senare så åkte jag till gymmet tränade och solade. väldigt behövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0