mina saker är inte hemma.

skit, kom på imorse att exakt alla mina grejor är hos lovisa, smink, plattång, kläder och skor. skit roligt, så idag ska jag ha ballerina skor, dum i huvudet? jaaa. det är snö utanför fönstret och hela vägen till skolan. jag är förkyld, bra sofie. men mina favorit tygskor är hemma hos lovisa, jag måste verkligen hämta mina saker där senare. och jag kommer få skoskav av mina ballerina. nu ska jag snart bege mig till skolan. tar bussen 8:40 idag eftersom vi har idrott på morgonen och jag är sjuk så kan endå inte vara med. det känns som om det kommer bli en bra dag idag, vaknade verkligen på rätt sida när jag såg solen lysa in. efter den jävla natt jag haft borde det inte vart så underbart. för jag gick och la mig efter tolv. vaknade av fetaste mensvärken. fan, jag har börjat fått sånt nu. hade aldrig det förut. men det gjorde så jävla ont, visste ärligt talat inte vad jag skulle ta vägen, var nära på att börja gråta. grattis killar, ni har fan tur som slipper skiten. men som tur var kunde jag iaf somna tillslut. men aja, nu så ska jag fixa det sista, hoppa i mina söta ballerina skor och gå till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0