höhö

slutade tidigt idag, sjukt skönt. hade bara idrott och en halv mattelektion. sen hängde sofia med mig hem, blev mest chill. tittade på bilderna sen i lördags, hahahaha. sofia lyckades hamna på många bilder. jag hamnade på två, lika skabbig på båda. pinsamt, jaa. nu har sofia åkt tillbaka till skolan för att göra prov, så elin kommer snart hit. det blir mysigt. senare ska jag ut och övningsköra igen. träna dragläge, jag hatar det! det måste vara det svåraste som finns. kalla mig störd men det funkar fan inte. gjorde min första omkörning igår, woho. hahaha. jag närmar mig mitt mål. hoppas linda kan få sitt körkort snart så jag kan tigga skjuts, hihi. och att hon flyttar stan, så jag alltid sovplats. och så en sak till. hahaha. nej, då linda. bara ibland (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0