13 Mars, 10:42

jag hade jätte svårt att somna igår kväll, låg och tänkte på hur ortättvis världen är.
att det alltid är dom fina människorna som måste mista sitt liv. Jag känner inte
honom men jag har bara hört en massa gott om han. han verkade vara en bra
kille. Varför överlever alltid alla idioter? dom som är kriminella, dom som dödar
andra människor, dom som kinnappar folk. dom människorna? gud tog fel liv.
och det är så orättvist. låg och tänkte på alla som kände honom, på hans familj.
hur hemskt det måste vara för dom just nu. Det var ju ingen som var förberädd.
det bara hände. ursh, jag får så ont när jag tänker på det. vila i frid (F)

försovde mig imorse, pga att jag var så trött. istället för att trycka på snooze tryckte
jag av alarmet. så vaknade nyss. men det kan jag väl dra nytta av på det sättet att
jag jobbar matte, börjar med mitt demostrartionstal och fixar mina svenska uppgifter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0