12 Mars, 17:42

man finner inga ord för det som hänt.
allt känns så himla overkligt, som om det bara skulle vara en inspelning till en film.
det som hände igår eftermiddag berör väldigt många. och det är så hemskt,
för sådana saker borde inte få hända. det är så orättvist.
det kändes så overkligt att se flaggan på halvstång, och komma in i skola och
känna tystnaden och den dystra stämmningen. även fast jag inte känner någon
av dom bra. så gör det ont i mig allt  det som hänt dem tre.
dom hade en speciellt minnesrum för fredrik, det var lugnmusik och tända ljus.
och där stod alla och grät och mindes alla stunder dom haft med fredrik medans
han var i liv. jag har fortfarande inte förståt att han mist sitt liv. bara 18 år. jag kan
bara tänka på hur hans familj mår, och alla hans andra nära och kära.
ursh, och för sebbes del. han är en kämpe och kommer kämpa för sitt liv.
jag tycker synd om henne som körde, det är absolut inte hennes fel.
vet inte hur hon mår just nu, men kan tänka mig att det inte är så bra.
jag vill bara skänka en tanke åt alla som står dom nära, och som älskar dom.


tänd ett ljus för fredrik ikväll, rest in peace.
s och e kämpa vidare, ni kommer klara det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0