26 mars

jag sitter i skolan just nu, och har datakunskap.
har sjukt ont i halsen, glömde halstabletter, har sjukt ont i huuvdet, glömde ta huvuvdvärkstabelett. det är great. men sitter i skolan iallafall även fast det tog emot i morse. men vad gör man inte när man är tvungen. idag ska jag träffa julia, vi ska färga håret. kanske så slingar jag det, får se. är lite nervöst om jag ska eller inte. kanske väntar till påsklovet, för om det blir fult kan jag färga av det. jag har velat slinga mitt hår i typ ett år nu. så kanske ska ta tag i det. det roligaste är ju att båda jag och johanna vill göra det. och då kommer alla säga att vi är värsta wannabe varandra. och att vi vill vara lika. men whatever, vi vet hur det är. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0