07 Mars, 19:07

denna helg blir exakt som jag ville ha den, en lugn helg.
kollade på rockbandyn igår med johanna och jessica.
det var faktist helt okej, trevligt att träffa jessica för det gör
man inte allt för ofta nu förtiden.
sen gick jag hem till johanna, låg och snackade och så
kom hem runt två, kom i säng runt tre.
och idag har jag absolut inte gjort någonting alls.
bara varit hemma och så, tittat på life about ryan som har
hållit på hela dagen. och nu sitter jag här.
johanna ska sova här inatt för imorgon är det skidor i örebro
som gäller.
skulle träffat august ikväll, men det blev ändrade planer för
att jag är så sjukt slut, och jag känner bara för att inte göra
någonting alls ikväll. så får träffa han på måndag.
taha, du läser säkert det hära också.
nu så ska jag lägga mig framför teven, send ett sms om du
vill något. jag lovar att jag kommer svara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0