06 Mars, 14:04

nyss hemkommen från gymmet, ganska slut i kroppen just nu om man säger så.
blev ingen skola för min del idag, jag visste inte om jag hade några lektioner eller
inte så jag orkade inte testa och åka in och för reda på att det inte var det.
men jag har endå bara två lektioner idag.

igår var jag på lager 157 med lovisa, fick med mig en svart oversize t-shirt 30 kr hem.
och sen när vi skulle åka hem med tåget, tror ni inte skiten var försenat? jo, i 40 jävla
minuter. och det roligaste var allt är ju att h-näs inte har någon väntsal. jätte roligt.
stod ute i minusgrader med vårjacka och frös häcken av oss i 40 minuter. kom ut ett
antal fula ord. speciellt eftersom vi missade bussen till vingåker sen. men som tur var
kom ola och hämtade oss. så det var ju ett plus. men annars var det ganska nice.

ikväll ska julia spela innebandy, och det vill jag inte missa. så jag hoppas att jag får med
mig august ner till sporthallen ikväll och titta med mig. hade faktist tänkt stanna hemma
denna helg från festligheter. istället blir det bandy och förhoppningsvis lite skidåkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0