10 Mars, 11:43

sitter in tha school just nu.
har haft rast sen klockan tio över nio och börjar inte förens klockan
tjugo i ett. vissligen valde jag väl det själv.
men jag har setat vid en bärbar hela morgonen och lyssnat på musik och blivit
klar med hela två uppgifter i svenskan. nu har jag bara en kvar. woho, jag är på
god väg. och den måste jag interjuva en affär för att bli klar med.
johanna skolkar idag oxå, hon gjorde det igår med.
hon säger att hon har huvudvärk, typiskt jag är trött  grej vah.
så jag tycker ni ska ta eran rosa cykel och cykla och hämta henne.

Kommentarer
Postat av: johanni

HAHAH, rosa cykel? äru rolig jag skolkar? NEJNEJ! jag har ont i huvudet :(

2009-03-10 @ 17:06:15
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0