15 Mars, 13:23

snart en ny skolvecka, känns ju inte så positvt.
speciellt inte eftersom jag har ett prov, och tre
muntliga redovisningar. och ännu värre eftersom
jag inte ens börjat skriva på mina muntliga.
och eftersom jag måste ägna denna dag åt
att plugga till provet vi har imorgon.

iallafall, idag vaknade jag nio av att jag fick ett sms av julia.
vissligen gjorde det ingeting att hon väckte mig för då kunde
jag slänga i mig lite frukost och dra ner till gymmet.
var inte så mycket folk där, bara en gubbe. och vet ni vad han
hade för vattenflaska? jo, ni vet en sån hära halvliters bailyes.
(stavar kanske fel?) jag vet inte om det var vatten eller bailyes.
men jag får väl hoppas att det var vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0