04 Mars, 18:59

alltså ärligt talat, jag är så trött på skolan just nu.
jag äger ingen kalender direkt så att alla uppgifter vi har,
har jag tappat bort. jag har inte riktigt något grepp om vad
som händer. försöker iallafall, det som räknas eller?
det känns som om vårterminen kommer ta en evighet och
det gör det ju inte lättare att jag endå inte ska gå handel senare
(om jag kommer in) så då känns allt bara onödigt att göra
vilket inte ger mig mer intresse av skolan direkt.
nej, jag känner att jag börjar ligga efter, alltså alla nya uppgifter
bara kommer innan jag ens hinner tänka?
jag pallar inte, jag behöver lov. mycket lov, ett helt sommarlov
en ny skola, nya människor och ny stad. börja om, ta tag i saker.
ja, exakt. jag behöver ett brev i postlådan där det står att jag
kommit in i norrköping.

Kommentarer
Postat av: emma

det är bara 62 skoldagar kvar till sommarlovet så håll ut! (:

2009-03-05 @ 21:35:04
URL: http://metrobloggen.se/emmamangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0