3 juni

jag pallar inte tåget, så jag tar bussen idag och hoppas på det bästa.
jag hatar att jag tappat mitt busskort men vem köper ett nytt när skolan snart slutar? inte jag iallafall.
jag har verkligen totalt olust att gå till skolan, känner bara hur humöret är på botten och hur kroppen inte orkar. jag gick upp halv sex idag för att skriva om Eu-komissionens internationella program. skit lame om du frågar mig. men jag var tuvngen att göra det så hade inget val. funderar på om jag ska skriva ihop en eller två powerpoint sidor om det innnan jag åker. får se om jag orkar. slutar tidigt idag, så tar 11:38 tåget hem. och idag har jag absolut inge lust att göra någoting alls. jag ska sova massor och plugga lite därtill.
ursh, mitt plugghumör har jag tappat denna vecka precis på målsnöret, fan. nu är det ju bara lite kvar och ändå så blir det såhär. säkert bara för att jag vet att det är så lite dagar kvar.
men jag har endå två muntliga kvar och två prov. ge mig 10 dagar framåt i tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0