28 Januari, 22:35

kvällen bestod av beslutsångest av lovisa på faktory
hon kom hem med ett par byxor till slut iallafall.
dom var snygga och dom satt bra
senare tog jag en promenix, det var iskallt ute
men grymt skönt
sen blev det top modell och andra aveyn
imorgon är det skola, sen ska jag träffa sjuka johanna
någon timma eller så. och jag saknar henne sjukt
mycket. vi har inte setts sen skolan slutade,
helt sjukt (?) vi har mycket att prata om
sen vid sex ska jag ner till gymmet och ha min
introduktion med susanna (?)

det blir great, time too sleep om jag ska orka morgondagen.


Kommentarer
Postat av: A -*

Okej :P Nja vet inte, saknar bara min pojkvän.. eller aa ex grymt mycket just nu :/

2009-01-29 @ 20:07:12
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0