29 Januari, 20:59

dagen gick otroligt fort idag,
slutade klockan halv tre
och drog hem till johanna då.
det var jätte kul att träffa henne igen
jag har saknat henne en massa.
hon har blivit jätte smal stackaren.
verkar iaf som hon blivit bättre
och att hon nästan kommer nästa
vecka. jag hoppas på det bästa.
sen tog jag bussen hem och åkte
ner på introduktion.
hon visade maskinerna och la upp ett
träningspass för hur jag skulle träna
om jag ville gå ner i vikt.
och nu känner jag mig jätte pepp på
att bara köra igång, och se resultat.
så kommer nog hänga en del nere
på gymmet den kommande tiden.
föresten så har jag varit jätte duktig ikväll.
jobbat hela tio sidor i matteboken.
jag låg efter men nu ligger jag bra till.
känns skönt, eftersom jag ska vara ledig
en vecka.

hur blir helgen julia?

Kommentarer
Postat av: A -*

aa, eller nja två veckor sen idag.... skulle också vara 5 veckor tillsammans idag så vi va itne tillsammans länge.. 3 veckor men aa jag har egentligen jätte svårt att bli kär, var andra gångenj ag var kär denna gång i hela mitt liv och jag kan bara inte komma över honom. dock brukar jag försöka övertala mig själv att jag har kommit över honom och det funkar man hela muren jag bygt upp rivs sönder varje gång jag ser han i skolan...



Gosh låter värsta psyk men aa... :/

2009-01-29 @ 21:04:10
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Diana

andra bilden på din header är grymt snygg!!

2009-01-29 @ 21:13:52
URL: http://propyn.blogg.se/
Postat av: Diana

Skulle du kunna svara på min fråga i min/vår blogg??=D

( vi är tre tjejer som bloggar på en gemensam blogg, det är drf jag skrev vår )

;) <3<3

2009-01-29 @ 21:18:01
URL: http://propyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0