22:05

vilken great dag, planerna från början var att gå till skolan
sitta där tills halv tre. åka hem, plugga och sova.
men planerna blev helt diffrent.
det började med att vi tekniskt sätt inte hade någon skola idag
så jag och sofia drog till eskilstuna.
vi fyndade lite. jag fyndade ett par beigea chinos på monki
för bara 125 :- och sofia fyndade 2 lila tröjor.
sen blev det pizza på kebabhuset, jätte gott.
senare tog vi bussen hem till henne.
slingade hennes hår och så.
senare blev det bussen till stan vid sju och sen åkte jag till julia.
där jag varit sen dess. så det blev en great dag.

glömde nämna att jag såg äckliga gubben idag IGEN.
han med strumpbyxor och röd handväska. och glöm inte den stickad
grå tröjan. som han alltiiiid har på sig. sötis!

 
- sofia goes fjortis  (?)                                               -  dagens outfit
  
- station i k-town, lite snö hare kommit.                 - pizza på kebabhouse.

foton tagna whit my phone.


Kommentarer
Postat av: beatrice kling

gina-gubben? :D

2009-01-17 @ 22:27:34
URL: http://klingbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0