2009 - nytt år och nya äventyr.

jahapp, igår var det nyårsafton. och det betyder att det nu är ett nytt år.
kvällen började hemma hos johanna med brudarna där vi förfesta lite
innan vi drog in på en full buss till katrineholm för att dra vidare till
lina ljungqvist. jätte rolig kväll!
senare blev det stan och kom i säng klockan tre.
kanske lite tidigt för att vara nyår, men fyfan jag var så grymt trött.
idag vaknade jag upp tolv hos julias bror, han var snäll och låna oss sovplats.
så kom inte hem förens runt tre idag, och sen dess har jag bara tittat på tv.
hoppas många har ångest idag, jag kan bara skratta åt min syster som
slängde sig in genom dörren och ner på golvet och bara skrek av sin
ångest. haha, hon var ju typ fortfarande full, så jag förstår hur hon kan mått igår.

detta ska väl sägas oxå, gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0