2008

alla sammanfattar sitt år i sin blogg.
men jag vet ärligt talat inte hur jag ska sammanfatta året eller
vad jag änns tycker om året.
men jag kan väl försöka sammanfatta lite.
året började med en dålig start, nyår blev inte alls som jag hade hoppats
och eftersom den firades i vingåker eftersom jag inte fick gå ut av ett skäl.
Men bara för det var en dålig start betyder det ju inte att året behövde vara dåligt.
Nyårslöften hade jag såklart, och dom höll jag inte heller såklart.
En månad efter nyår så fyllde jag år, och då hade jag inflensa vilket gjorde att
min födelsedags firades hemma med fondue och mina absolut bästa vänner
just då: elin och julia.
senare så började slutet av nian och slutet av hela vidåker att komma.
och jag bara längtade och längtade efter på att få sluta vidåker.
var så grymt trött på vidåker i slutet. och när skolavslutningen kom så böjrade
dagen med jag försov mig, och hade en hel halvtimma på mig.
och det resulterade i att jag såg ut som ja. tänk er själva.
när hela grejjen var över började alla gråta. typ alla utom jag.
jag var så jävla lycklig, för att få lämna skolan och min klass bakom mig.
jag har nog aldrig känt mig så lycklig, idag ångrar jag självklart mig.
för idag längtar jag tillbaka sjukt mycket.
iaf, sommaren bjöd på många härliga äventyr och kvällar.
mest av allt minns jag NRJ in the park och The voice.
sjukt bra kvällar!
sen började jag gymnasiet i handel, som jag hatade från första stund.
jag hatade min klass och den linje jag har valt.
men nu börjar det bättra sig lite, försöker att tänka positivt.
och nu är det ju trotsallt ett nytt år, och i år har jag bestämt mig för att
hålla varenda ett av mina nyårslöften. som jag inte delar med mig av.

det blev ingen bra sammanfattning, det var väl det jag tänkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0