18:01

första skoldagen avklarad, fast det blev inte en hel dag.
första lektionen var nog iallafall värst.
då hade vi kjell, världens segaste är han, och han pratade
hela lektionen som var 1,5 timme.
då mådde jag fan me dåligt för att jag var så trött.
vi hade ingen matte idag. och då blev jag glad.
åkte hem med bussen som gick 12:48. fast slutade igentligen
15:40. men det var ju trotsallt första skoldagen.
jag kom hem och däckade i sängen på en gång.
och sov som en stock till klockan halv sex.
skulle träffat lovisa idag, men det blev ändrade planer.
hon hade läxor och skulle till gymmet, och jag är för trött.
aja, nu måste jag ut med hunden, alla andra i huset är sjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0