13:54

fyfan, idag mår jag som jag förtjänar.
vilken kväll det blev igår, sjukt roligt.
kvällen började med att jag och josefin
fixa oss iordning och började dricka
hemma hos henne. sen tog vi bussen
till katrineholm, vi fick springa till bussen
detsutom. haha.
sen vidare till amel där det vankades party.
trevligt folk vare där.
senare ner på stan och hem med nattbussen
där jag somnade på stört och vaknade inte
förens vi var i vingåker.
men kvällen blev great, men idag är det
inte så great.

ikväll blir det fonduekväll med johanna, elin
och julia. det blir också great.

Kommentarer
Postat av: beatrice kling

haha, tack för igår! trevligt var det.

2009-01-17 @ 22:28:18
URL: http://klingbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0