07:30

gårdagen hände väl inget speciellt,
hade muntlig redovisning på hotellet.
vilket jag inte ville ha, skyllde på att mina saker
låg hemma. men då tvinga hon mig att köra utan
papper och säga det jag mindes.
jag blev inte lite trött på henne heller då.

men fyfan vilken underbar dag, är hur pigg som helst.
somnade i soffan klockan halv sju igår.
och sen vaknade jag ungefär nio, flyttade mig till
sängen. och somnade direkt och vaknade inte förens
sju. så inatt har jag verkligen fått sovit, typ 12 timmar.
och idag slutar jag 11:05, underbart.
så tar bussen som går 11:43 hem, och idag ska jag
till josefin i baggetorp.
aja, nu ska jag till skolan och ha hotell lektion och
drama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0