02:02

ja, vad ska jag skriva i min kära blogg, som jag tydligen låter som en fjortis i (?)
haha, för det kan man tydligen oxå göra.

dagen spenderades med elin och skulle spenderas med johanna också.
men istället hann elin åka hem innan jag hann träffa johanna.
så kvällen spenderades med johanna.
jag hann med att färga mitt hår mörkare, mycket snyggare.
och just nu funderar jag på att sova.
funderar även på att träffa julia och johanna imorgon.
och funderar på att träffa sofia snart? eller hon är kanske i sälen?

och juste, min kära söta mobil beställdes idag.
och gissa om jag är överlycklig?
jag är jätte överlycklig, och den kommer inom 1-3 arbetsdagar.
då kommer jag vara ännu mer överlycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0