torsdag

skolan idag gick förvånandsvärts fort. biblotek och data, slutade tidigt. drog ner på stan med johanna en snabbis, köpte med mig en tröja. sen lämnade johanna mig. så jag satte mig på stan och vänta på tåget i 40 minuter. sen kom tåget somnade på en gång nästan. vaknade när dom sa nästa katrineholm. gick till bokia, upptäckte att kalendern jag spanat in var slut, skit. gick till bussen åkte hem. åt mos och korv, eftersom vi bara får snuskig fisk i skolan. sen åkte jag ner till faktory och itala med linda. klockan var då runt halv nio. nu ska jag sova. och vet ni vad jag vaknade av inatt? jo, att jag fick min tavla i skallen. skönt. allt kommer sluta med att jag får min hylla i huvudet elr någe.


måste sova, sista dagen att gå upp på tre dagar, yes. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0